Friday, June 12, 2009

ntah pape

cak!heha :D



dlm setiap ari berbillion billion perkataan yg kite ucapkn.



x kire la tgh bt pe je mesti ade je yg kuar dr mulut saye,cik saudari & cik sdare.haha.



tp dlm byk byk kate kate tuh ade yg common atau pon sering dituturkan oleh kite sume.



sng cite kate kate yg korg slalu gune bile berborak ataupon membebel.btol x?haha.



pnah x korg terfikir ttg bende nih?



berdasarkan pemerhatian saye terdapat beberape 'ayat' slalu kite sume gune.=) haha






yg pertame 'agak ahh'

yg nih aq slalu dgr bile aq berborak ngan bdak perempuan kott.haha.para gadis nih ske gunee sgt perkataan nih.haha.aq pon x tau nape.kalo aq tnye solan contoh nye 'byk hw?' dy org automatically ckp 'agak ahh'haha.pelik pelik.




yg kedue 'duh/doe'

haha.yg nih rmai kot yg pkai.asal borak je bile smpi ending nye mesti ade perkataan nih.aq pon kekadang slalu gak pkai perkataan nih.haha.




yg ketiga 'bai'

yg nih member member aq slalu gune la.asal ckp je mesti muncul perkataan nih.
contohnye 'ko tgh bt pe nih bai' 'alamak lu nih bai' dan berbagai bagai lg versi ayat la yg sesuai diselitkan dgn 'bai' nih.




yg keempat 'menganjing'

haha.yg nih mmg btol btol common nye la.rmai btol sahabat aq yg ske pkai perkataan nih.tiap tiap ari kot aq dgr perkataan nih.




yg last nih 'ko cite pe?'

haa.kalo anda sume nk tau.ayat nih bdk bdk skola aq slalu pkai.ayat nih dorg gune bile nk kne kan member x pon nk 'bilas' blek bile member ko cube nk nganjing ko.








haha.tuh je la kott yg dpt aq taip kt blog nih.byk lg kalo nk diikutkan.tp aq mls la nk taip byk byk.aq nih pemls skit.=p haha.




hm.kalo ade pape pertanyaan atau sbrg kemusykilan bole la tgglkn persoalan korg tuh dkt chatbox yg ade kt page nih.x pon tgglkan kumen korg k.=)




kalo korg nk tmbh pon boleh jgk,dialu alukn la weh.=) haha.

1 comment:

Living ridwan:pucongggisme said...

banyak lagi kau kene belaja ngan 'menganjing' tu..belaja tetinggi dulu eh budak kecil :)