Thursday, August 19, 2010

auta #2

dalam hidup ini, ada kalanya kau perlu berlari. lari daripada sesuatu situasi. untuk melihat siapa yang akan mengejar. untuk mengenal siapa yang peduli. dari situ kau akan dapat menilai siapa teman sejati dan siapa kawan yang hanya muncul pada waktu senang.


dalam hidup ini, kadang-kadang kau terpaksa melepaskan si dia. melepaskan si dia bebas untuk membuat pilihan. memastikan sama ada si dia benar benar ditakdirkan untuk kita. jika benar, suatu waktu nanti pasti si dia  akan datang jua pada kita.

5 comments:

Ain Syuhaida said...

Fewittt !
Buat lah button like adam. Aku nak like banyak banyak. HAHA X3

syamsulfitri said...

tulah pasal dam,nak like sampai lebam.kakakakakak

adam,2 ibu jari naikssss

adam said...

aku tak reti lah nak buat button like like nih. macam leceh je haha

thanks la sebab sudi komen :)

ribena_fira said...

haah do, aku pun nak button like! ;)

apies said...

jiwang siot..xsngke ak..adam mcm ni