Friday, January 21, 2011

"teruna si anak dara " - syamsul fitri

petang tadi buat kesekian kalinya aku berdating.dah lama aku tak dating dengan dia ni. cantik orangnya. senyumannya sentiasa menceriakan hati aku. siapa dia?zakiah abdullah namanya. siapa zakiah abdullah tu? emak kepada adam shukri hahaha

okay. tengah-tengah sibuk berdating tu tiba tiba walkietalkie aku berdering.

aiman : dam, mane?

aku : jusco, dating ngan mak aku. pehal?

aiman : cantek. stay situ. jap lagi aku afiq lot dtg.

aku : okay

sibuk betul membe membe aku ni. tak bole tengok orang senang sikit. kacau je. baru nak dating dengan mak den. hahaha

dipendekkan cerita, shopping bersama puan zakiah pun settle.shopping barang dapur ye. bukan shopping jenama jenama branded tu. then aku berdating pulak dengan mamat mamat tu. malas nak cerita panjang lebar. malas nak taip berjela-jela. aku letak foto sudah.

yang berbaju coklat dan secolour dengan aku ni aiman rosli namanya. genius.dari form 1 sampai form 5 satu sekolah. dah nak terbang ke negara orang pun 14feb nanti. jangan lupa belikan aku selipar kulit koala tau man hahaha
yang terjelir lidah ni pula izzul safiq rosli namanya. membe dari sekolah rendah sampai sekolah menengah dari zaman main belon acah dekat sekolah agama sampai zaman mengusha anak dara orang di sekolah menengah hahaha. dia banyak tahu rahsia saya :D
yang berbaju hitam tu loftfi ishak namanya. yang dekat hujung sana tu pulak, yang tengah bergay dengan patung mcd tu ahmad afiq norani. dua dua classmate aku dulu. yg ahmad afiq ni dari tadika sampai form 1 sama kelas dgn aku. hahaha yg dekat depan ni pula membe izzul dekat matrik tangkak. namanya hafiz kalau tak silap.


.zaman persekolahan zaman yg paling indah & berharga..kerana pertemuan,perpisahan,kawin,beranak dll bole hberlaku berkali-kali..tp zaman persekolahan hanya muncul sekali je beb..hebat ke tak hebat,menarik ke tak menarik,indah ke tak indah, hero ke tak hero kau dulu, .zaman perserkolahan kite tuh lah yg akan menjadi  antara memori \angyg  termanis   yang akan kekal sampai bila bila.

3 comments:

Aiman Rosli said...

hahaha asal letak gambar aku pegang kote hahaah

Nurul Izyana said...

ooo besok kau join dorang kuar lah ey gi cs? Ahaha kau sedar tak yg kau cite pasal lot sume tuh takde pun gambor. gambor izul dgn aiman je Haha *kantoi nk tgk gambo membe matrik izul

Nyssa :) said...

cool giler..suke quote kau~