Wednesday, February 3, 2010

perhatian

.aku teringin nk posting pasal zaman sekolah.
.tapi aku tiade foto-foto zaman sekolah.
.rasa macam tak best lah cerita pasal zaman sekolah kalau tiada gambar.
.takde feeling ah kan kan?:DD


.so.
. kepada.
. sahabat sahabat.
. teman teman .
.rakan rakan.
.kawan kawan.
tak kira la
.yg tadika ke.
.yg skola rendah ke.
.yg skola menengah tade asrama ke.
.yg skola menengah ade asrama ke(skola gay)haha gay kt sini maksudnye happy okeh jgn pikir lain=p


.send laa foto2 tuh kt aku.
.send kt YM ke.
.mane mane je la.
.janji aku bole terime.
.kalo bole send la foto yg ade muka aku yg tak bape kacak nih.haha



.aku tak penah ade kamera.
.so mesti lah tak penah aku bwk kamera ke skolah kan kan.
.byk event dan kenangan zaman skola nih.
.tp aku tak mampu nk snap fotonya.


.aku snap foto kt skola pon pakai henfon.
.tp memorycard fon aku rosak.
.bedebah nye memroy card.
.time ni la kau nk rosak eh.
.cis.haha

No comments: